معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۴۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی با هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین از اردبیل ؛ علی آذرنژاد در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 400 پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی این پروژه‌ها 500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اولویت مسئولان استان اتمام پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد برخوردار هستند، افزود: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و همزمان با هفته دولت بسیاری از این پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در استان اردبیل به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی شده تا بخشی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا در مدت مشخص این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

آذرنژاد بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات و عملکرد انجام شده دولت را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط دولت یازدهم در استان اردبیل آگاه شوند و بعد از فعالیت دولت یازدهم اقدامات اساسی در توسعه پروژه‌های عمرانی در اردبیل انجام شده است.

وی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و بسیاری از راه‌های روستایی و پروژه‌های عمرانی در منطقه به بهره‌برداری رسیده است و در صدد هستیم امسال نیز پروژه‌های عمرانی در اردبیل را تقویت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =