۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲
کد خبر: 82107192
T T
۰ نفر
امام جمعه سمیرم خواستار نظارت بر واردات محصولات كشاورزی شد

سمیرم، اصفهان- ایرنا- امام جمعه سمیرم خواستار اعمال مدیریت و نظارت جدی بر واردات محصولات كشاورزی شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم اظهار كرد: واردات انواع محصولاتی كه مشابه آن در داخل كشور تولید شده، پذیرفتنی نیست .
خطیب جمعه سمیرم تاكید كرد: مسئولان و دولتمردان باید با اقدام صحیح جلوی واردات بی رویه را بگیرند تا شاهد از بین رفتن دسترنج كشاورزان زحمت كش نباشیم.
حجت الاسلام رجایی پور با یادآوری مراجعات مردم به وی و درخواست رسیدگی به امور آنان، گفت: معیشت مردم سمیرم وابسته به تولید محصول سیب درختی و كشاورزی است و اگر در این بخش مدیریت صحیحی اعمال نشود، اثرش در زندگی و سر سفره مردم این شهرستان نمایان می شود.
وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه سمیرم با اشاره به هفته محیط زیست و جهاد كشاورزی تصریح كرد: سلامت انسان به هوای پاك و آب سالم وابسته است.
امام جمعه سمیرم با اشاره به اینكه رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت محیط زیست تاكید كرده اند، افزود: در این بخش ، مسئولان باید كار و همت مضاعف انجام دهند تا مشكلات زیست محیطی كاهش یابد.
خطیب جمعه سمیرم با تبریك ماه ضیافت الله و حضور مبلغان روحانی در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان از مردم و جوانان خواست از وجود این عزیزان استفاده كنند.
حجت الاسلام رجایی پور افزود: استفاده از منبرها و كلاس های تفسیر و قرآن در این ماه مبارك و در مساجد باید در همه جای شهرستان جاری و ساری باشد.
وی در ادامه از شهروندان خواست حرمت ماه مبارك رمضان را حفظ و از تظاهر به روزه خواری در جامعه خودداری كنند.
امام جمعه سمیرم از مسوولان خواست با تشكیل نشست شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف ضمن برخورد با روزه خواران در ملاء عام، از این اقدام ضد دینی برخی افراد، جلوگیری كنند.
شهرستان سمیرم در 160 كیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت/7147/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها