معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کشور:کوبودنا شایستگی مطرح شدن در سطح بین المللی را دارد

واشقانی در ادامه گفت: محصولات گروه صنایع غذایی کوبودنا با همکاری دانشگاه نه در تراز ملی بلکه در تراز بین المللی جایگاه خود را پیدا خواهد کرد و من مطمئن هستم کوبودنا این شایستگی را خواهد داشت که در سطح بین المللی مطرح شود.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کشور:کوبودنا شایستگی مطرح شدن در سطح بین المللی را دارد.
سال گذشته نشست مشترکی میان گروه صنایع غذایی کوبودنا و دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار و تفاهم نامه ای میان این دو مجموعه به امضاءرسید.
در حاشیه افتتاح مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه دومین نشست مشترک مدیران کوبودنا با مدیران دانشگاه آزاد واحد یاسوج و با حضور ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کشور برگزار شد.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کشور در این زمینه در جمع خبرنگاران گفت: از جمله شرکت هایی که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت چشمگیری و قابل قبولی داشته ،شرکت کوبودنا بوده است و ما ارتباط و همکاری بسیار نزدیکی با این شرکت داریم .
واشقانی فراهانی همچنین تصریح کردند:این شرکت مرکز تحقیقات خود را در همین مرکز رشد،مستقر نموده است و در واقع در بحث آزمایشگاه مرجع راه اندازی خواهد شد که دیگر نیازی نباشد برای کنترل کیفیت مواد غذایی به دیگر آزمایشگاهها به سایر شهر ها و استانها مراجعه کند و در واقع هزینه ای که قرار است در سایر استان ها انجام پذیرد در خود استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج شهرت خواهد گرفت ،مضاف بر اینکه در وقت این شرکت نیز صرفه جویی خواهد شد.
واشقانی فراهانی خاطرنشان کرد:برند کوبو دنا با توجه به نوع آوری های فراوان و کیفیت بسیار عالی باعث رشد و ارتقاء این واحد فناوری خواهد شد به این دلیل که کوبودنا در زمینه تولید نان های حجیم و نیمه حجیم از جمله نان بلوط که برای اولین بار در خاورمیانه تولید می شود با همکاری همکاران ما در واحد رشد و فناوری یاسوج شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این واحد تولیدی خواهیم بود ،همانطور که از قبل نیز رشد چشم گیری در زمینه کیفیت داشته اند.
واشقانی در ادامه گفت: محصولات گروه صنایع غذایی کوبودنا با همکاری دانشگاه نه در تراز ملی بلکه در تراز بین المللی جایگاه خود را پیدا خواهد کرد و من مطمئن هستم کوبودنا این شایستگی را خواهد داشت که در سطح بین المللی مطرح شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کشور در پایان به جایگاه کوبودنا در سطح ملی اشاره کرد و اظهار کرد:گروه صنایع غذایی کوبودنا هم اکنون نقش و جایگاه خوبی در سطح ملی دارد و با شایستگی هایی که من از مدیران این شرکت سراغ دارم ،می توانند محصولات خود را نه تنها در کشور بلکه برای عرضه در سطح بین المللی مطرح کنند و ما هم با کمال میل با این شرکت همکاری خواهیم داشت.
در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تصریح کرد :از روزی که افتخار خدمت به مردم خوب و شریف یاسوج نصیب بنده شد و من وارد یاسوج شدم ما تفاهم نامه ای با گروه صنایع غذایی کوبودنا امضا کردیم و این تفاهم نامه با جناب دکتر باقری مدیر عامل محترم گروه صنایع غذایی کوبودنا بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج عنوان کرد:تلاش و همت ایشان در خصوص مسائل فرهنگی قابل تحسین و تقدیر است و به نوبه خود از ایشان کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
وی همچنین تصریح کرد:در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن همکاری و هماهنگی میان گروه صنایع غذایی کوبودنا و دانشگاه آزاد واحد یاسوج خواهیم بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =