arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان تکذیب شد

رئیس اتاق اصناف ایران درخصوص شایعات مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان گفت که درحال حاضر مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد.پیشنهادی مبنی بر اینکه به جای افزایش قیمت نان، سنتی پز‌ها از پرداخت مالیات، بیمه و هزینه انرژی معاف شوند، مطرح شده که هنوز این بحث در حال بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: افزایش 20درصدی قیمت نان در تهران صحت ندارد.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، درخصوص شایعات مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان اظهار کرد: درحال حاضر مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بخش نان باید ساماندهی شود، گفت: در تهران بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار و ابلاغیه اتاق اصناف، هرگونه افزایش قیمت جرم و درصورت مشاهده با آن برخورد می شود.

فاضلی، درباره خواسته سنتی‌پز‌ها نسبت به افزایش قمیت نان گفت: از سوی سنتی‌پز‌ها پیشنهادی مبنی بر اینکه به جای افزایش قیمت نان، سنتی پز‌ها از پرداخت مالیات، بیمه و هزینه انرژی معاف شوند، مطرح شده که هنوز این بحث در حال بررسی است.

رئیس اتاق اصناف ایران، در پایان تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه گران فروشی دربخش نان می‌توانند با تلفن‌های بازرسی و ۱۲۴ تماس بگیرند تا در کمترین ساعت به این مساله رسیدگی شود.

برچسب ها: قیمت نان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
راست می گین ۲۰ درصد درست نیست و کذب محض است و تکذیب می شود ! و مصوبه هم ندارد و نشر اکاذیب است و قابل پی گیری و هرکس دید به شماره ۴۴۵۵۴۴۵۵ زنگ بزنه و .....
۲۵ در صد و بلکه بیشتر درست است و اعمال هم شده است !
تافتون ۶۰۰ تومانی وقتی میشه ۸۰۰ تومن یعنی چند درصد ؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
من هم تكذيب مي كنم.نان سنگگ 800 توماني ساده ، 1500 نومان شده است. آدرس: سردار جنگل- نبش ده متري بوستان - نرسيده به مخبري
نظرات بینندگان