خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

قاضی‌پور: استیضاح وزیر کشاورزی را اعلام وصول کنید/ لاریجانی: موضوع را پیگیری می‌‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۹۴

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با تصویب مجلس در اختیار دولت قرار گرفته اما گزارشی از آن دریافت نکرده‌ایم، شاهد افزایش قیمت تمامی اجناس هستیم این ۱۴ میلیارد دلار به جیب چه افرادی و چه رانت‌خوارانی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس گفت: استیضاح یکی از وزیران را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردیم که در جلسه روز گذشته کمیسیون حاضر نشده و با تماس رئیس کمیسیون نیز در نشست حضور پیدا نکرد.

وی افزود: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، استیضاح وزیر کشاورزی را اعلام وصول کنید، مشکلات عدیده‌ای وجود دارد، ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با تصویب مجلس در اختیار دولت قرار گرفته اما گزارشی از آن دریافت نکرده ایم، شاهد افزایش قیمت تمامی اجناس هستیم این ۱۴ میلیارد دلار به جیب چه افرادی و چه رانت خوارانی خواهد رفت.

وی گفت: اجازه دهید بر اساس بعد نظارتی مجلس، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی انجام و اعلام وصول شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استیضاح وزیر پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز