بازدید 10234

آدرس جدید درباره فیش های نجومی!

معاون سابق بانک مرکزی نحوه برخورد با مدیران عامل بانک‌ها در جریان فیش های حقوقی را اتفاق خوبی ندانست و گفت که شک نکنید در بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی وضع به مراتب بدتر از بانک‌ها است.
کد خبر: ۶۰۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 12 July 2016
معاون سابق بانک مرکزی نحوه برخورد با مدیران عامل بانک‌ها در جریان فیش های حقوقی را اتفاق خوبی ندانست و گفت که شک نکنید در بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی وضع به مراتب بدتر از بانک‌ها است.

به گزارش ایسنا، حمید تهرانفر که چندی پیش حوزه نظارت بانک مرکزی را واگذار کرد در رابطه با جریان اخیر مبنی بر برکناری مدیران عامل ۴ بانک به دلیل بالا بودن فیش های حقوقی در حاشیه نمایشگاه بورس،بانک و بیمه به ایسنا توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اعتقاد به اینکه برکناری چند مدیر عامل بانک اصلا اتفاق خوبی نبوده و می توانست برخورد ها به نحوه دیگری انجام شود، اظهار کرد: اینکه بخواهیم برای گذاشتن مرهم بر زخم ایجاد شده در اذهان عمومی، چند مدیر عامل بانک را با دلیل و بی دلیل برکنار کرده و یا موجب بی آبرویی برخی مدیران قدیمی بانک‌ها شویم اصلا صلاح نیست و نمی‌تواند اتفاق مثبتی برای شبکه بانکی باشد.

وی با بیان اینکه اگر هم حقوق مدیران زیاد بوده به این معنا نیست که خودشان به شخصه دستور افزایش حقوق را داده باشند گفت: به هر حال این بستری است که از گذشته در بانک‌ها وجود داشته و این امکان را فراهم کرده که چنین حقوق هایی به مدیران تعلق گیرد. به طور حتم مدیران عامل قبلی چنین حقوق‌هایی را دریافت کرده‌اند و اگر اتفاق اخیر نمی‌افتاد مدیران بعدی هم همین حقوق ها را می‌گرفتند. بنابراین اگر اشکالی هم در حقوق مدیران وجود دارد، نباید یک مدیر این گونه تحت الشعاع قرار گیرد.

وی که معتقد است ریشه حقوق های بالا به برخی ایرادات در قانون مدیریت خدمات کشوری و یا همچنین برخی مصوبات هیئت وزیران بر می گردد. گفت: در این حالت اگر قرار باشد برای فیش های حقوقی کسی را تنبیه کنند باید مجموعه بزرگی مورد بازخواست قرار گیرند نه اینکه فقط مدیران عامل بانک‌ها و اعضای هیئت مدیره را در مسیری قرار داد که جامعه تصور کند با برکناری آنها همه چیز درست شده است.

وی همچنین معتقد است که ارقام بالا در فیش های حقوقی خاص مدیران عامل بانک‌ها نیست به طوری که تاکید دارد اگر به بخش‌های دیگر وارد شویم حتما فیش‌های حقوقی بالای حتی بیشتر از مدیران عامل بانک ها نیز آشکار خواهد شد.

تهرانفر گفت که شک ندارم اگر به صنعت و یا کشاورزی وارد شویم به مراتب وضعیت بدتر است و مدیران در همین سطح و یا بالاتر حقوق دریافت می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۰
سلام. بله درسته . بايد از آنها دلجويي كرد و نفري چند ميليارد به انها داد
توجیهات
عجب دلیل خوبی
این حرف این بابا درسته یک سرکی بکشید به وزارت خانه صنعت و شرکت های فولادی ببینید چه خبره دمش گرم یکی پدا شد یه حرف درست بزنه
اختلاس ها فراموش نشود !
دراینکه بایدحقوقهای مسیولین بطورشفاف به اطلاع امت برسد شکی وجودندارد عمل خداپسندانه است ولی چرابایددولت محترم این شفاف سازی راانجام دهد
همه مقصرند
من با حقوق بالای مدیران مشکل ندارم به شرطی که شایسته باشند
گمرک را از یاد نبرید
اقای معاون سابق: بر فرض دریافت حقوق های نجومی مقصر مدیران ارشد بانکها نبوده اند سوال اینجاست که تصویب ودریافت وامهای میلیاردی ان هم با سود یک درصد هم که خودشان گرفته اند هم مقصر نبوده اند.
گر حكم شود كه مست گيرند. در شهر هر انكه هست ، گيرند
خوب وارد شوید!
دریافتی مدیزان بورس چقدر است و مدیران بودسی از چند منبع پول دزیلفت می کننر؟
آقاي تهرانفر!!
شما كه مشكل را به ايرادات قانون مديريت خدمات كشوري مرتبط دانسته ايد اگه ميشه بفرماييد از كجاي قاون اين ايرادات را استباط كرديد؟؟؟
و كجاي قاون اين اجازه پرداخت هاي اينچنيني را داده؟؟؟؟؟
حرف حقي است. جمعي از پزشكان در بخش هاي دولتي!! با وضع قانون توسط خودشان كه همه سمتهاي مديريتي و رياستي را در اختيار دارند دريافتي(بخوانيد كارانه) ماهانه بالاي 100ميليون تومان دارند؟!
سری هم به شرکتهای شبهه دولتی بزنید ببینید چه خبر است .

مثلا شرکتهای مپنا ـ فراب ـ مهاب قدس ببینید مدیران چه کرده اند.
ازمردم دربدر می خواهتد که یارانشان را ببخشند آنوخت خودشان
آقای معاون سابق! کسی شک نداره. همه ما یقین داریم که این حقوق های نجومی و صعودی سالیان درازی است که رواج داره. فقط امروز برای مقابله با دولت اونا مثلا افشا کردند.
مدیران صدا و سیما و مدیران وزارت بهداشت هم اگر فیش های حقوقی را آشکار کنند بد نیست تا مشخص بشه چه خبر درون این وزارت خونه هاست!
با سلام
ایا حقوق فوتبالیستها از بیت المال است؟
اگر اری ایا جزو همین دسته نیست ؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی