ایرنا نوشت ،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 95 به زیرساخت های عمرانی، کشاورزی و دفاعی توجه خوبی شده است ،که این امر می تواند منشا تحولات خوبی در کشور باشد.

سید سعید زمانیان دهكردی افزود: با وجود اینكه لایحه بودجه از سوی دولت با تاخیر ارائه شده است، اما باید با همراهی و كمك مجلس و دولت این لایحه سریعتر مصوب شود تا بخش های عمرانی و مهم كشور معطل نماند.
وی با بیان اینكه لایحه بودجه سال 95 با رویكرد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بررسی می شود، تصریح كرد: در این لایحه توجه ویژه ای به بخش های عمرانی، زیرساختی، تولیدی و دفاعی شده است و این می تواند منشاء اثرات محسوسی در این بخش ها باشد.
زمانیان دهكردی ،اختصاص اعتباراتی از بودجه برای تشویق صادرات، رویكرد كاهش واردات، تشویق تولیدكنندگان و حمایت از كارآفرینان در لایجه بودجه در راستای اقتصادی مقاومتی تدوین شده است.
نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان برخی تغییرات انجام شده در لایحه بودجه از سوی اعضای كمیسیون تلفیق مجلس، تصریح كرد: توجه به مناطق محروم و تامین آب شرب مردم این مناطق از مواردی است كه در لایحه بودجه به آن پرداخته شده است.
زمانیان دهكردی خاطرنشان كرد: اجرای كامل بندهای بودجه زمانی محقق می شود كه درآمدهای دولت به طور كامل وصول شود و دولت در این خصوص با مشكلی مواجه نشود.
گفتنی است ، روز یكشنبه (22 فروردین) كلیات لایحه بودجه سال 1395 كه در كمیسیون تلفیق بررسی شده، در صحن مجلس در دستور كار نمایندگان قرار گرفت و كلیات آن با رای موافق 135 نماینده از مجموع 200 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =