خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بخش خصوصی در استان انجام می شود؛

بهره برداری از نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۸۸

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان باظرفیت تولید ۵۰۰ تن در ییلاق قجل آسیا مشگین شهر احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، الله بخش مدیرکل شیلات استان اردبیل در حاشیه بازدید از طرح های آبزی پروری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ییلاق قجل آسیا بخش مشگین شهر مورد احداث و بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم، تمام تلاش خود را در راستای ایجاد جهش واقعی در امر تولید آبزیان به کار خواهیم بست و در این راستا صدور موافقت نامه اصولی برای پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۵۰۰ تن در شهرستان مشگین شهر نمونه بارزی از اقدامات عملی و متناسب با تحقق شعار سال است.

مدیرکل شیلات استان ادامه داد: باحمایت دولت و سرمایه گذاران، شرایط و ظرفیت‌های لازم برای آبزی پروری  فراهم شده است و همچنین زیرساخت‌های مناسبی به لحاظ وجود منابع آبی متعدد در صنعت آبزی‌پروری استان وجود دارد که با حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، می‌توان میزان تولید و پرورش آبزیان را در استان ارتقا داد.

گفتنی است؛ مدیرکل شیلات استان اردبیل با هدف شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آبزی پروری شهرستان مشگین شهر و رفع موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای کارشناسی، به همراه نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای از طرح‌های در حال احداث این منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز