۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۴
10هکتار از اراضی پلدختر در آتش سوخت

دهیار روستای سراب حمام پلدختر گفت: 10 هکتار از اراضی کشاورزی و 10 انبار کاه شامگاه امروز (جمعه) در این روستا طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین درپلدختر ،محمد شریف خاتمی در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت : آتش سوزی ساعت 17 و 30 دقیقه در بخشی از اراضی کشاورزی روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر به وقوع پیوست که در این آتش سوزی 10 هکتار از اراضی و 10 انبار کاه در آتش سوخت .
وی افزود: به علت وزش باد، شعله های آتش به سرعت پیش رفته که با کمک و تلاش آتش نشانی روستا واهالی محل این آتش سوزی ساعت 20 امشب (جمعه شب) با گذشت دوساعت ونیم مهار شد .
دهیار روستای سراب حمام پلدختر ، نقش آتش نشانی و بسیج مردمی را در مهار این آتش سوزی و جلوگیری از سرایت و گسترش آن به کوه و جنگل های اطراف را بسیار مهم دانست و گفت: نبود شیر آب در خودروی آتش نشانی روستا یکی از مشکلاتی است که در مواقع آتش سوزی حادث می شود که انتظار می رود شرکت آبفار این مشکل را حل کند .
وی آتش زدن کاه و کلش را امری اشتباه دانست و عنوان کرد: علت این آتش سوزی منشا انسانی است که با آتش زدن کاه و کلش جهت آماده کردن زمین برای کشت بعدی اتفاق افتاده است

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =