۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۴
کد خبر: 82466185
T T
۰ نفر

توزيع 150 تن ميوه و كالاهاي اساسي شب عيد در تكاب

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۴
کد خبر: 82466185
توزيع 150 تن ميوه و كالاهاي اساسي  شب عيد در تكاب

مهاباد-ايرنا- فرماندار شهرستان تكاب گفت: در آستانه سال جديد و با هدف تنظيم قيمت هاي بازار شب عيد بيش از 150 تن ميوه و كالاهاي اساسي در اين شهرستان توزيع مي شود.

به گزارش ايرنا، ايرج ثقفي روز چهارشنبه در بازديد از مركز عرضه ميوه شب عيد در انبارهاي شركت تعاون روستايي تكاب، افزود: براساس برنامه تنظيم بازار شب عيد 40 تن پرتقال، 20 تن سيب و 80 تن انواع برنج در شهرستان تكاب توزيع و عرضه مي شود.
وي با بيان اينكه عرضه ميوه و كالاهاي اساسي با قيمت مناسب از امروز/چهارشنبه/ در تكاب آغاز شده اظهار كرد: هركيلوگرم پرتقال به قيمت 39 هزار ريال و هركيلوگرم سيب به قيمت 33 هزار ريال در بازار تكاب به فروش مي رسد.
ثقفي بيان كرد: علاوه بر اين همزمان با فرارسيدن سال جديد هشت تن مرغ منجمد و سه تن گوشت قرمز در تكاب توزيع مي شود.
فرماندار تكاب اضافه كرد: اين ميزان ميوه و كالاهاي اساسي علاوه بر 13 مركز شركت تعاون روستايي در مناطق شهري و روستاها در چهار مركز توزيع و 25 واحد صنفي و فروشگاهي در سطح شهر تكاب عرضه مي شود.
ثقفي ادامه داد: توزيع اين ميزان كالاهاي اساسي و ميوه موجب تنظيم بازار شب عيد و عرضه كالاهاي مرغوب به شهروندان مي شود.
وي افزود: ميزان توزيع ميوه شب عيد و كالاهاي اساسي مورد نياز خانوار در شب عيد امسال در شهرستان تكاب نسبت به سال گذشته از افزايش سه برابري برخوردار است.
وي گفت: دستگاه هاي اجرايي ذيربط بر روند توزيع و عرضه مناسب و به موقع ميوه و كالاهاي اساسي شب عيد به طور دقيق و مستمر نظارت داشته و زمينه تامين مايحتاج شهروندان در آستانه سال جديد را فراهم كنند.
شهرستان تكاب با 78 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دريافت كنيد.
7514/3093**خبرنگار: امير خالق نژاد **انتشار دهنده: پيمان پاكزاد

سرخط اخبار استان‌ها