۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶
کد خبر: 82142053
T T
۰ نفر

به سنگرسازان بی سنگرهرمزگان سهام واگذار می شود

۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶
کد خبر: 82142053
به سنگرسازان بی سنگرهرمزگان سهام واگذار می شود

بندرعباس- ایرنا- رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد كشاورزی هرمزگان گفت:در راستای اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی سهام موسسات جهاد نصر، جهاد توسعه و جهاد تحقیقات به ایثارگران و خانواده شهدای زیر مجموعه این سازمان واگذار می گردد.

مراد بارانی شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این سهام شامل آن عده از ایثارگرانی می شود كه تاكنون هیچگونه سهامی دریافت نكرده باشند.
وی افزود: ثبت نام ازخانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان جهادی هرمزگان با هرمقدارسابقه حضور درجبهه ها برای دریافت سهام سه موسسه یاد شده تا 25تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان كرد: خانواده های ایثار گران، جانبازان، آزادگان و نیروهای مردمی اعزامی از سوی ستاد پشتیبانی و مهندسی رزمی جهاد سازندگی سابق با سابقه جبهه بالای شش ماه می توانند با شیوه های مختلف از جمله مراجعه حضوری به مراكز جهادكشاورزی شهرستانهای محل سكونت خود ثبت نام كنند.
به گفته بارانی؛ خانواده های شهدا، ایثار گران و جانبازان شاغل و یا بازنشسته و همچنین نیرو های مردمی كه در دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق ستاد پشتیبانی و مهندسی رزمی جهاد سازندگی به جبهه ها اعزام شده و هم اكنون در دستگاههای دیگر مشغول كار و یا بازنشسته و حتی بیكار هستند می توانند با مراجعه واحد امور ایثارگران سازمان جهاد كشاورزی هرمزگان برای دریافت سهام ثبت نام كنند.
در اطلاعات منتشره آمده است: دراجرای جزء ششم تبصره 2بند12قانون الحاق بندهای 11و12قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی مصوب 11/6/76 مجلس شورای اسلامی، وزارت جهاد كشاورزی سهام سه موسسه وابسته شامل جهاد نصر ، جهاد توسعه و جهاد تحقیقات را به ایثار گران وخانواده های شهدای این وزارتخانه و بخش های زیرمجموعه آن در سطح استانها واگذار می كند.
جهادگران جهادسازندگی استان هرمزگان در هشت سال دفاع مقدس در قالب یك گردان پشتیبانی مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شدند.
در این اطلاعات آمار نیروهای اعزامی از طریق جهاد سازندگی هرمزگان به جبهه ها نبرد نزدیك به چهار هزارنفر اعلام و گفته شده كه سنگرسازان بی سنگر این استان 23 شهید، 67 جانباز و سه نفر آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران كرده اند.
6149/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها