• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 96030402609
  • خبرنگار : 71093

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

"آغاز نشست اوپک برای تمدید کاهش تولید نفت و پیش‌بینی کارشناسان از نتیجه نشست"، "آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز"، " ممنوع بودن استفاده ابزاری از کودکان، مردان و زنان برای تبلیغ کالا" و "ثبات قیمت نان برای ماه رمضان و ساعت کاری نانوایی‌ها" برخی از تیترهای امروز اقتصادی ایسناست.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز - چهارشنبه - در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

پیش‌بینی کارشناسان از نتیجه نشست اوپک

اجلاس روز آینده اعضای اوپک و غیراوپک در حالی برگزار می‌شود که کارشناسان بر این باورند که در این نشست در مورد میزان تولید صحبتی نخواهد شد و موضوع اصلی این اجلاس مدت زمان تمدید تعهد کاهش تولید است که در ماه نوامبر تصمیم گرفته شده بود.

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

در بازار آزاد امروز (پنجشنبه) سکه تمام بهار طرح جدید یک میلیون و ۲۰۱ هزار تومان و هر دلار آمریکا ۳۷۴۶ تومان معامله می شود. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود  ۱۱۴ هزار و ۸۷۹ تومان معامله شد. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۵۰ و ۳۷۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

توصیه‌های ۶ روزه هواشناسی کشاورزی

مبارزه با نسل اول کرم سیب، کرم خوشه‌خوار انگور و تریپس باغ‌های انگور، مبارزه با لب‌شتری در باغات هلو، پایش مزارع چغندرقند از نظر کک چغندرقند و کرم طوقه‌بر، مبارزه با زنجره خرما، مراقبت از مزارع گندم و جو در مقابل بیماری‌های انواع زنگ و سیاهک در مناطق معتدل و خنک و همچنین پشم‌چینی گوسفندان در مناطق گرمسیر، از جمله توصیه‌های شش روزه هواشناسی کشاورزی است.

استفاده ابزاری از کودکان، مردان و زنان برای تبلیغ کالا ممنوع است

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: براساس ماده ۷ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و آیین‌نامه آن، تبلیغات خلاف واقع و اغوا کننده و استفاده ابزاری از کودکان، مردان و زنان برای تبلیغ یک کالا ممنوع است.

افزایش قیمت نان نداریم/ ساعت کاری نانوایی‌ها در ماه رمضان

رییس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین نان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز تغییری نخواهد کرد.

افزایش قیمت طلا در بازار جهانی

طلا در معاملات روز پنج‌ شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار، بیشتر رشد قیمت روز گذشته را حفظ کرد.

توسعه پایدار مناطق ساحلی، رویکرد جدید بنادر

مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه همه جانبه و پایدار مناطق ساحلی رویکرد جدی ما در سازمان بنادر و دریانوردی است.

از راهکارهای مقابله با واناکریپت تا تعیین سود صاحبان سهام مخابرات

باج‌افزار واناکریپت از هفته گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و در حالی که برخی از شرکت‌های ایرانی را هم آلوده کرده، هنوز هم مرکز ماهر راهکارهایی را برای مقابله با این باج‌افزار ارائه می‌دهد. همچنین از دیگر اتفاقات هفته گذشته در حوزه ارتباطات تشکیل مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران و تعیین سود صاحبان سهام این شرکت بود.

پیش‌بینی کد اشتغال برای هر ایرانی

برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر ملی، تعریف کد اشتغال برای ایرانیان، تقسیط مالیات ۷۵۰۰ بنگاه کوچک و متوسط در سال گذشته و پیش‌بینی مشوق‌های مالیاتی برای شرکتهای تعاونی از مهمترین اخبار هفته جاری بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha