۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸
کد خبر: 82384538
T T
۰ نفر
هاشمی:استان تهران رتبه برتر كشور در طرح‌های كشاورزی است

تهران- ایرنا- استاندار تهران ستاد اقتصاد مقاومتی این استان را دارای رتبه برتر كشور در طرح‌های كشاورزی معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سید حسین هاشمی روز پنجشنبه در بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران كه در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، گفت: دلیل انتخاب اسلامشهر به عنوان میزبان، موقعیت این شهرستان و فعالیت خوب ستاد اقتصاد مقاومتی اسلامشهر است.
وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه مشترك با حضور وزیر صنعت، بررسی مسایل و مشكلات شهرستانها با حضورمدیران ستادی عضو فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است تا با مسایل و مشكلات شهرستانها از نزدیك آشنا شوند.
هاشمی با بیان اینكه در زمینه طرحهای كشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی، استان تهران رتبه برتر در كشور را داراست، گفت: در بخش های صنایع، خدمات و توریستی نیز این استان رتبه برتر كشور را به نام خود زده است.
وی با بیان اینكه در بودجه سال 96، چهار محور آب، محیط زیست، فاضلاب و صنایع ریلی در اولویت برای این شهرستانها در نظر گرفته شده، ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم در استان تهران همین بخش‌ها مدنظر استان بوده، به طوری‌كه در بخش فاضلاب مقرر شده هر دوماه یك تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های استان به بهره برداری برسد.
هاشمی با بیان اینكه ساماندهی صنوف و صنایع تولیدی در استان تهران در حال انجام است، ادامه داد: این روند مطلوب نیست و انتظار بنده سرعت بیشتر در ارایه تسهیلات ستاد اقتصاد مقاومتی به این واحدها است.
استاندار تهران با مورد توجه قرار دادن اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه شهرستان‌های اسلامشهر، ‌بهارستان و رباط كریم، تاكید كرد: 100 درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری در این شهرستان‌ها تخصیص خواهد یافت.
فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در این نشست به تشریح عملكرد ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداخت.
شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران واقع و بیش از سه هزار مركز تولیدی و صنعتی كوچك و بزرگ و بیش از 20 هزار واحد صنفی و خدماتی را در خود جای داده است.
خبرنگار: اكبر كریمی ** انتشاردهنده: علی شهیدیان
تهرام / 7251/9353//1348
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد