Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری خبر داد:

ارائه تسهیلات طرح های کشاورزی کوچک و متوسط در چهار محال و بختیاری با اعتبار 2320 میلیارد ریال

بهره برداران می توانند با ثبت تقاضا و طی مراحل اداری از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان مربوط تسهیلات مورد نظر را از یکی از بانک های تعیین شده دریافت کنند.

ارائه تسهیلات طرح های کشاورزی کوچک و متوسط در چهار محال و بختیاری با اعتبار 2320 میلیارد ریال


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری از ارائه تسهیلات راه اندازی طرح های کشاورزی کوچک و متوسط از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری، سام مردانی با اعلام این خبر افزود: بهره برداران کشاورزی که متقاضی طرح های کوچک و متوسط در بخش کشاورزی بوده اند و برای راه اندازی طرح هایشان نیازمند تسهیلات هستند، در سال جاری می توانند از محل اعتبارات پیش بینی شده در برنامه اقتصاد مقاومتی بهره مند شوند.

وی گفت: بدین منظور اعتباری بالغ بر دو هزار و 320 میلیارد ریال پیش بینی شده است که از طریق بانک های عامل به 389 فقره طرح در سطح 9 شهرستان به متقاضیان پرداخت می شود .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت: با راه اندازی این طرح ها برای دو هزار و 564 نفر اشتغال شکل می گیرد و تا این تاریخ 19 فقره طرح با مبلغ 110 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است .

مردانی با اعلام اینکه بانکهای کشاورزی، سپه، ملی، ملت، رفاه، توسعه تعاون، صادرات، سینا، کارآفرینی امید، انصار و تجارت بانک های عامل هستند، افزود: بهره برداران می توانند با ثبت تقاضا و طی مراحل اداری از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه تسهیلات مورد نظر را از یکی از بانک های یاد شده دریافت کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید