تقدیر فرماندهان بسیج کشور و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از کوبودنا

در حاشیه برگزاری کنگره بین المللی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندهان بسیج کشور و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از گروه صنایع غذایی کوبودنا بعنوان شاخص صنعتی و کارآفرینی در استان در کنگره کشوری ۱۸۸۰ شهید استان دعوت بعمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد ،طی بازدید های مسئولان لشکری و کشوری از غرفه نمایشگاهی کوبودنا، از فعالیت های این مجموعه در راستای سلامت تغذیه عام و تولید محصولات منحصر به فرد در حوزه نان دارو تقدیر کرده و جامعه مصرف را نیازمند چنین محصولاتی دانسته اند که خواص دارویی را بصورت طبیعی بهمراه خود دارند.
سردار نقدی که نگاه ویژه ای بروی تولیدات بلوط در استان داشته ، تنوع بالای محصولات بلوط کوبودنا را مورد تحسین خود قرار داده و از کوبودنا بعنوان اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه تقدیر بعمل آورد..
وی با توجه به فعالیت های خاص کوبودنا در زمینه نان سلامت، راغب به بازدید حضوری از این مجموعه شد و با هیئت همراه خود از مجموعه کارخانجات آرد و نان کوبودنا بازدید بعمل آورد.
وجود تجهیزات پیشرفته روز استان و همچنین پرسنل تخصصی این مجموعه، توجه ایشان و هیئت همراه را جذب نموده و ایشان این مجموعه را بعنوان پیشتاز صنعت نان دارو و نان بلوط در کشور دانسته و بیان کردند که در حوزه محصولات خاص مانند بلوط حامی کوبودنا خواهد بود.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، کوبودنا را بعنوان واحد صنعتی خصوصی استان در زمینه مشارکت در فعالیت های فرهنگی و مذهبی معرفی نمود و از فعالیت این مجموعه در این زمینه و همچنین مشارکت در برگزاری کنگره ۱۸۸۰ شهید استان قدردانی کرد.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =