ورود نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

سن ایچ رهبر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابه‌گازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سی‌سی رونمایی کرد.

لیموناد که قدمت آن به صدها سال پیش در مصر بازمی‌گردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولین‌بار در دنیا به‌صورت صنعتی با برند سون‌آپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجربه‌ای متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است. از نکات مهم و قابل‌توجه در این محصول، استفاده از طعم‌دهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ)  است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن می‌دهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرف‌کننده می‌نماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد می‌نماید.
نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظه‌ای شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنب‌وجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برندهایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیش‌گام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کند.

ورود نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
 

کد خبر 54879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =