۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82146028
T T
۰ نفر

تجمع صنفي جمعي از كشاورزان دردزفول

۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82146028
تجمع صنفي جمعي از كشاورزان دردزفول

دزفول - ايرنا - تعدادي از كشاورزان روستاي انقلاب از توابع بخش مركزي دزفول نسبت به آنچه كه صدور حكم خلع يد از زمين هاي كشاورزي خود عنوان كردند روز سه شنبه مقابل فرمانداري دزفول تجمع كردند.

به گزارش ايرنا اين افراد كه حدود 20 نفر بودند در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهاركردند: از حدود 27 سال پيش تاكنون بر روي زمين هاي كشاورزي مذكور به كشت و زرع مشغول بوده و تنها راه تامين معاش ما كشاورزي است.
نماينده اين كشاورزان به ايرنا افزود: فردي مدعي مالكيت اين زمين هاي كشاورزي شده و دادگاه نيز راي به نفع وي صادر كرده و قرار است راي دادگاه نيز روز چهارشنبه اجرا شود.
معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان دزفول نيز در اين خصوص به ايرنا گفت: يك خانم از سال 86 ادعاي مالكيت 136 هكتار از اراضي كشاورزي بخش مركزي دزفول را كرده و با طي كردن مراحل قانوني حكم به نفع وي صادر شده است.
امير عيسي زاده با اشاره به اينكه اين زمين ها زير نظر جهاد كشاورزي و منابع طبيعي و ساير ارگان ها به كشاورزان منطقه اجاره داده شده و اين كشاورزان سال ها در اين زمين ها كشت كرده اند افزود:87 هكتار از اين اراضي زير نظر جهاد كشاورزي بوده و در بخش مركزي دزفول واقع شده اند.
وي اظهار كرد:پيش از صدور حكم قضايي در خصوص زمين هاي كشاورزي مذكور بايد با مالك اين زمين ها مصالحه مي شد اما پيگيري جدي در اين رابطه صورت نگرفته است.
عيسي زاده گفت:تلاش مي شود تا اجراي حكم دادگاه به تعويق افتد تا با مالك نشستي برگزار و در صورت امكان با مبلغ توافقي زمين هاي كشاورزي از مالك خريداري شود.
7278/6068/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها