خبرگزاری کار ایران

روزنامه‌نگار مستقر در جبالیا:

کمک‌های هوایی به غزه شامل نیازهای ضروری غذایی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۲۸

یک روزنامه‌نگار مستقر در شمال غزه گفت که فلسطینیان این منطقه برای استفاده از کمک‌هایی که اخیراً توسط ایالات متحده و اردن ارسال شده است، با چالش رو‌به‌رو هستند، زیرا این کمک‌ها شامل مواد غذایی ضروری نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، «عبدالقادر الصباح» روزنامهنگار مستقر در شمال غزه گفت که فلسطینیان این منطقه برای استفاده از کمک‌هایی که اخیراً توسط ایالات متحده و اردن ارسال شده است، با چالش رو‌به‌رو هستند، زیرا این کمک‌ها شامل مواد غذایی ضروری نمی‌شود.

این روزنامه‌نگار از شهر جبالیا گفت که پرتاب کمک‌های هوایی «بی‌فایده است زیرا مواد غذایی ضروری را شامل نمی‌شود».

وی گفت: «دستگاه‌های مسئول این کمک‌های هوایی باید به فکر ریختن آرد، برنج، روغن، نمک و سایر غلات و حبوبات باشند تا مردم این منطقه بتوانند از این کمک‌ها استفاده کرده و چندین وعده غذایی تهیه کنند».

الصباح به سی‌ان‌ان گفت که کمک‌های غذایی که در حال حاضر ارائه می‌شود، وعده‌های غذایی آماده هستند که به‌جای مواد غذایی که می‌توان آن‌ها را در طول چند روز ذخیره و استفاده کرد، برای خوردن در همان روز در نظر گرفته شده است.

تصاویر به دست آمده توسط سی‌ان‌ان ده‌ها چتر نجات را نشان می‌دهد که بسته هایی را حمل می‌کنند که از یک هواپیما در حال فرود آمدن هستند. این ویدئو در منطقه‌ای به نام السودانیه در نزدیکی شهر شمالی بیت‌لاهیا فیلمبرداری شده است. با نزدیک شدن چترها به زمین، صدای فریاد مردم شنیده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز