۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲
کد خبر: 82380427
T T
۰ نفر
چهار محصول كشاورزی در كرمانشاه دارای برند ارگانیك هستند

كرمانشاه- ایرنا- مسوول انجمن ارگانیك استان كرمانشاه گفت: عسل، زعفران، عرقیات گره بان و میوه جاتی همچون انار، در استان كرمانشاه برند ارگانیك را اخذ كرده اند.

سجاد سنجابی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه هم اكنون اقدام های خوبی در حوزه ارگانیك در سطح استان در حال انجام است، افزود: انجمن ارگانیك كرمانشاه در كشور دارای برند و جایگاه شناخته شده ای است.
وی گفت: جدا از چهار محصولی كه برند ارگانیك گرفته اند محصولاتی دیگر نظیر گردو در پاوه و اورامانات و نخود كرمانشاه به صورت ارگانیك تولید می شوند.
وی با بیان اینكه جلسات این انجمن در اتاق بازرگانی كرمانشاه برگزار می شود، اظهار كرد: از سازمان جهاد كشاورزی استان تقاضا داریم برای برگزاری نشست و هم افزایی دوسویه با انجمن اقدام كند.
سنجابی از شركت انجمن ارگانیك استان در نمایشگاه پارك گفت و گو تهران كه در هفته گذشته برگزار شد به عنوان یكی از مهم ترین فعالیت های این انجمن یاد كرد.
به گفته این مسوول، انجمن ارگانیك استان به صورت تقریبی دارای 90 نفر عضو است كه برخی از این اعضا به دلیل نبود حمایت كافی، انگیزه خود را برای تداوم فعالیت از دست داده اند.
استان كرمانشاه دارای 950 هزار هكتار زمین كشاورزی و باغ میوه است.
7460/8066خبرنگار: زهره كریم زاده ** انتشار دهنده: علی مولوی
آگاهی از آخرین اخبار ایران و استان كرمانشاه در كانال ایرنا كرمانشاه در تلگرام:
@irnakermansha
https://telegram.me/irnakermansha

سرخط اخبار استان‌ها