۰ نفر
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

ایرنا نوشت:استاندار خراسان رضوی گفت: با فعالیت مستمر ستاد تنظیم بازار استان و تشدید بازرسی و نظارتها در عرصه حمل و نقل و صنوف گرانی برخی اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان در سطح خراسان رضوی مهار شد.


علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی توس در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده در بازار برای مهار گرانی به ویژه محصولات غذایی و کشاورزی با کمک اتحادیه گوشت قرمز، گوشت لازم از استرالیا وارد شد و با این اقدام قیمت گوشت قرمز در بازار از 60 هزار تومان به حدود 30 هزار تومان کاهش یافت.
وی ادامه داد: هم اینک مرغ گوشتی نیز با کیفیت و قیمت مناسب و پایین تر از نرخ متوسط کشور در سطح بازار خراسان رضوی عرضه می شود. برای کنترل قیمت برنج نیز دو نوع برنج پاکستانی و تایلندی وارد استان و در ماه رمضان توزیع و از این طریق قیمت برنج هم مهار شد.
استاندار خراسان رضوی گفت: قیمت برخی اقلام نیز مانند میوه و تره بار متاثر از نرخ بالای واحدهای حمل و نقل افزایش داشت که در این بخش با تشدید نظارت و بازرسی از افزایش سه برابری قیمت میوه و تره بار جلوگیری شد. به واحدهای حمل و نقل تذکر داده شد باید فقط متناسب با نرخ اعلامی هزینه حمل بار محاسبه شود، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آنان برخورد قانونی می شود. همچنین با تشدید بازرسی در سطح عرضه از سوءاستفاده برخی صنوف از شرایط بازار جلوگیری شد.
وی افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده برای بازار خراسان رضوی در ماه رمضان شمار بازرسیها تا 32 هزار مورد افزایش یافت و در نتیجه آن برای بیش از دو هزار واحد حمل و نقلی و صنفی حکم صادر و از این محل دو میلیارد و 700 میلیون تومان عودت داده شد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشهد A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    0 0
    هنوز قیمت ها پشت در مغازه ها حدود 60 هزار تومنه
  • شاهد NL ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    0 0
    چه جالب . قابل توجه بعضی ها