۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

افتتاح ۳۲۷ پروژه کشاورزی کردستان در دهه فجر

افتتاح ۳۲۷ پروژه کشاورزی کردستان در دهه فجر

سنندج- رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۳۲۷ پروژه در بخش کشاورزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد.

کریم ذوالفقاری درگفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همه ساله در این ایام الله سازمان جهاد کشاورزی استان هم اقدام به اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاح پروژه‌ هایی در زیربخش های مختلف کشاورزی می‌کند.

وی عنوان کرد: در این ایام در بخش تولیدات گیاهی یک پروژه با سرمایه گذاری ۸ میلیارد ریال افتتاح می شود که از این پروژه ۲۰ خانوار بهره‌مند و برای ۲۰ نفر هم اشتغالزایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان ۱۷ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این تعداد پروژه ۹ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بوده که با افتتاح آنها ۲۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در بخش بهبود تولیدات دامی را ۱۷ پروژه ذکر کرد وافزود: برای افتتاح این پروژه‌ها ۷۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

ذوالفقاری میزان اشتغالزایی پروژ‌ه‌های بخش بهبود تولیدات دامی را ۷۰ نفر خواند و ادامه داد: از این تعداد پروژه ۴۰۷ خانوار بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: در بخش صنایع کشاورزی هم ۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این ایام الله به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه قابل افتتاح در این ایام مربوط به بخش آب و خاک وامور فنی و مهندسی است، اظهارداشت: ۲۸۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان عنوان کرد: سه پروژه در بخش تعاون روستایی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

کد خبر 3038835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha