افتتاح بزرگترین کارخانه محصولات پودری غرب کشور در  شرکت پگاه لرستان

صبح امروز با حضور مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی ،استاندار ودیگر مدیران اجرایی استان لرستان،بزرگترین کارخانه محصولات پودری غرب کشور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان توسط علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،کارخانه محصولات پودری پگاه لرستان با توانایی جذب ١٨٠ تن شير خام در دوشبفت كاري را تبدیل به انواع فرآورده های پودری ميكند ضمن ایجاد ٣٠ نفر اشتغال مستقيم توانایی صادرات انواع محصولات پودری را به خارج از کشور دارا می باشد.
علی رومی مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر تدوین استراتژی های هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی مبتنی بر ایجاد اشتغال پایدار و همراهی با سیاست های دولت محترم، از افتتاح مجتمع کشت و صنعت و دامپروری الیگودرز با ظرفیت ٢٠٠٠ دوشا و در مجموع ٥٠٠٠ راس با توليد روزانه ٨٠ تن شیرخام به عنوان دومین پروژه عظیم این هلدینگ در استان لرستان خبر داد.
در پايان كارگروه اشتغال استان به رياست وزير و با حضور مديران استاني و استاندار و معاونين تشكيل و رومي گزارش جامعي از اقدامات انجام شده هلدينك غذايي در استان ارائه نمودند كه مورد تقدير و تشكر استاندار و وزير کار قرار گرفت .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =