انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق بودجه۹۶ از کمیسیون کشاورزی

23:49 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۲۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون با موضوع بررسی اعتبارات بخش کشاورزی در لایحه بودجه ۹۶ خبر داد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ محمدباقرسعادت درباره جلسه امروز (یکشنبه 28 آذرماه) کمیسیون کشاورزی با بیان این مطلب گفت: در این جلسه که با حضور حمیدرضا عدل، مدیرکل امورکشاورزی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کل کشور، برگزار شد، در خصوص اعتباراتی که در لایحه بودجه 96 از سوی دولت برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان سئوالات خود را از نماینده دولت مطرح کرده و وی نیز به آن ها پاسخ داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت به بخش کشاورزی را کافی می دانید؟ خاطرنشان کرد: نگاه واقع بینانه این است که پیش بینی اعتبارات باید متناسب با درآمدهای کشور باشد چراکه ممکن است هر چه بودجه به این بخش اختصاص پیدا کند، بازهم کم باشد اما باید بررسی  کارشناسانه شود که با توجه به شرایط کشور در حال حاضر چه مقدار از اعتبارات نیاز بخش کشاورزی را تامین می کند.

عضو هیت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه گفت:   رضاکریمی، یوسف داوودی و محمد صادق حسنی با رای اعضاء به عنوان سه عضو کمیسیون کشاورزی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 96 انتخاب شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *