۲۳ دی ۱۳۹۵، ۹:۵۹
کد خبر: 82383952
T T
۰ نفر
بازدید وزیر جهاد كشاورزی از بزرگترین طرح گاوداری استان ایلام

ایلام - ایرنا - محمود حجتی وزیر جهاد كشاورزی و هیات همراه در ادامه سفر به استان ایلام صبح پنجشنبه از طرح در دست اجرای گاوداری شهرستان ایوان به عنوان بزرگترین واحد گاوداری این استان بازدید كرد.

به گزارش ایرنا، مسئول این واحد گاوداری در خصوص وضعیت این طرح گفت: این گاوداری 700 راسی بزرگترین گاوداری استان ایلام است كه با پیشرفت 85 درصد در شهرستان ایوان بزودی تكمیل و راه اندازی می شود.
علی آشنا اظهار كرد: اعتبار مورد نیاز برای تكمیل این طرح 30 میلیارد ریال است كه در صورت پرداخت تسهیلات مورد نیاز از سوی بانك، تا خرداد ماه سال آینده طرح تكمیل می شود.
وی با بیان اینكه با بهره برداری از این واحد روزانه 30 تن به تولید شیر استان اضافه می شود، افزود: این طرح وابسته به شركت كشت و دام قیام اصفهان واحد ایلام است.
به گزارش ایرنا، وزیر جهاد كشاورزی عصر چهارشنبه به ایلام سفر كرد و در سفر 2 روزه به این استان ضمن بازدید از طرح آبیاری نوین اراضی گدار خوش صالح آباد در مهران در نشست اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح های جهاد كشاورزی شركت كرد و امروز نیز قرار است از طرح های حوزه آب و خاك و كشاورزی شهرستان ایوان بازدید كند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6034/3032

سرخط اخبار استان‌ها