رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشکسوت پرسپولیس لب و دهان خود را دوخت + عکس

18:54 - 01 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۶۲۲
تغذیه در جریان تمرین به سبک بنگر +عکس، مبادا به هواپیمای حامل «اسد» در سفر به ایران نزدیک شوید، کارت سازمانی شهیدباکری+عکس، عکس/ رقابت جالب پراید وانت و شورلت و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

تغذیه در جریان تمرین به سبک بنگر +عکس
به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر در جریان تمرین امروز از فرصت استفاده کرد و تغذیه ای که به همراه داشت را در خلال تمرین خورد. تمرینات پرفشار برانکو ایوانکوویچ توان بازیکنان را می گیرد و این دقیقا همان چیزی است که تمام بازیکنان به آن اشاره کرده اند.

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار/در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟/عرضه قلیان آلوده به موادمخدر

مبادا به هواپیمای حامل «اسد» در سفر به ایران نزدیک شوید
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خروجی های رسانه ای منطقه از تصمیم مسکو برای اختصاص چهار فروند جنگنده روسی به منظور همراهی هواپیمای حامل «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در سفر به ایران خبر دادند.در این رابطه روزنامه لبنانی «الدیار» اعلام کرد که مسکو به نیروهای به اصطلاح ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش هشدار داده که به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری هوایی از نزدیک شدن به هواپیمای حامل اسد خودداری کنند.دلیل صدور چنین هشداری عبور هواپیمای حامل اسد از حریم هوایی عراق عنوان شده که در حال حاضر شاهد حضور نیروهای ائتلاف آمریکایی است.در روز جمعه برخی از رسانه ها از سفر رئیس جمهوری سوریه به ایران در اواخر ماه میلادی جاری (دسامبر) یا اوایل ماه میلادی آینده (ژانویه) خبر دادند.الدیار به نقل از یکی از منابع اطلاعاتی سوریه دلیل عدم اعلام تاریخ دقیق سفر اسد را به لزوم رعایت مسائل امنیتی نسبت داد.

بازوبند جهان پهلوان تختی+عکس
عکس زیر، بازوبند جهان‌پهلوانیِ غلامرضا تختی است.

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار/در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟/عرضه قلیان آلوده به موادمخدر

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار
به گزارش فارس، دبیر انجمن صنایع قند و شکر با بیان اینکه امسال ۵ میلیون تن چغندر‌قند در کشور تولید شده است، گفت: مصرف شکر با رکود حاکم بر صنایع، کاهش یافته و بخشی از شکر تولیدی در کارخانه‌ها انبار شده است.بهمن دانایی گفت: تولید چغندر‌ قند امسال نسبت به 8 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.وی با بیان اینکه برداشت چغندر‌ قند از مرز 5 میلیون تن گذشته است، اظهار داشت: این رقم احتمالا تا پایان برداشت به 5.5 میلیون تن برسد.دانایی بیان داشت: سال 93 در مجموع 4 میلیون و 700 هزار تن چغندر قند تولید شد.دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر تصریح کرد: میزان تولید چغندر در کشور در سال 85 رقم 6 میلیون و 600 هزار تن بود، اما از آن سال به بعد به علت افزایش واردات شکر، تولید چغندر‌ قند در سا‌ل‌های 87 و 88 به کمتر از 2 میلیون تن رسید.دانایی با بیان اینکه جلوگیری از واردات شکر به کشور امید را در بین کشاورزان و صنایع قند و شکر زنده کرده است، گفت: امیدواری کشاورزان و کارخانه‌ها برای فروش شکر به قیمت مصوب دولت، از عوامل مؤثر بر افزایش تولید بوده است.رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر تصریح کرد: صنایع تولید شیرینی، شکلات و نوشابه که مصرف‌کننده شکر هستند، تولیدشان 40 تا 50 درصد کاهش یافته و همین امر خود به خود درخواست خرید شکر را به همان میزان کاهش داده است.

کارت سازمانی شهیدباکری+عکس
کارت سازمانی شهید مهدی باکری در وزارت نیرو

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار/در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟/عرضه قلیان آلوده به موادمخدر

عکس/ رقابت جالب پراید وانت و شورلت

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار/در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟/عرضه قلیان آلوده به موادمخدر

در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از اجرای طرح "ممنوعیت تردد و فعالیت دستفروشان" در مترو خبر داد و گفت: تامین آسایش، امنیت مسافران و تسهیل تردد، جلوگیری از ارائه محصولات بهداشتی قاچاق و زمینه‌های اخاذی، کاهش آلودگی بصری و ممانعت از سوء استفاده "ابزاری" از کودکان و زنان از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌آید.سردار محمدرضا علیپور با اشاره به فعالیت روزانه بالغ بر 4000 دست فروش در متروی تهران، افزود: مترو محل خرید و فروش و فعالیت دستفروشان نیست، ایستگاه‌های مترو دارای غرفه های غذایی، پوشاک و خدمات مطلوبی است.فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به تردد روزانه بیش از 3 میلیون مسافر از طریق مترو، بیان کرد: ممانعت از فعالیت دست فروشان در مترو در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای مسافران مترو صورت می گیرد.وی تاکید کرد: برخورد با دست فروشان مترو سلبی نیست، بلکه ایجابی و این طرح در راستای ارتقای انضباط شهری اجرا می‌شود.فرمانده یگان حفاظت شهرداری یادآور شد: درآمد ماهیانه دست فروشان 1.5 میلیون تا 3 میلیون تومان برآورد می‌شود.

روستایی که ساکنینش عاشق آمپول زدن هستند! + تصاویر
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کامبوج به خاطر فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت زیبا، معابد باشکوهی مثل آنگکور وات، جنگ ویتنام، خمرهای سرخ، معادن و بسیاری چیزهای دیگر در دنیا معروف است. اما عده کمی از برخی عادات عجیب بعضی روستاهای این کشور مثل علاقه به سوزن آگاه‌اند. درحالی‌که بیشتر مردم دنیا هر کاری می‌کنند تا از زیر تزریق آمپول فرار کنند در یکی از روستاهای کامبوج وضعیت کاملاً برعکس است. مردم این روستا شیفته‌ی آمپول و سرم زدن هستند. دلیل این امر نامشخص است اما به نظر می‌رسد اعتقاد به انجام این کار در ذهنشان حک‌شده است به‌گونه‌ای که هرکس با کوچکترین کسالتی به بیمارستان مراجعه کند حتما یک سرم به وی می‌دهند!
به گزارش جان مورفی، خبرنگار بی‌بی‌سی، این علاقه به زدن سرم تا جایی رسیده که وی فردی را سوار بر موتور و در حالی دید که لوله‌ی سرمی به بازوی راستش تزریق‌شده بود و مسافرکشی می‌کرد!  به گفته این راننده بسیاری از مردم در حال موتورسواری سرمی در بازوی خود دارند.  در خیابانی دیگر این گزارشگر کودکی را دید که سرم در دست در کنار والدین خود که آن‌ها نیز سرم در دست داشتند،  پیاده می‌رفتند! به نظر می‌رسد برخی پزشکان حتی در موارد غیرضروری سرم تجویز می‌کنند تا هزینه بیشتری از بیماران بگیرند و خود بیماران هم به این درمان باور دارند به‌گونه‌ای که اگر پزشکی برایشان سرم تجویز نکند وی را نالایق دانسته و دیگر به وی مراجعه نمی‌کنند.  

انبارهای مملو از شکر بی‌خریدار/در آمد دست‌فروشان مترو در روز چقدر است؟/عرضه قلیان آلوده به موادمخدر

تهرانی ها۱۰ هزار تن زباله در شب یلدا تولید کردند / 15 هزار رفتگر شب یلدا را دور از خانواده گذراندند
به گزارش مهر،واقعیت این است که بررسی آماری پسماندهای تولید شده در دو سال گذشته نشان می‌دهد ما شاهد افزایش قابل توجه پسماند بعد از شب یلدا هستیم. این افزایش در روز قبل از شب یلدا ۵ تا ۸ درصد، در شب یلدا بین ۱۶ تا ۲۵ درصد و در روز بعد از شب یلدا هم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است که آمار بسیار بالایی است.برنامه خدماتی در سطح شهر، جدول زمانبندی مشخصی دارد که تعداد کارگران در دو شیفت شب و روز این عملیات را انجام می دهد، اما در مناسبت‌های ویژه‌ای که شاهد افزایش چشمگیر تولید زباله هستیم، دفعات حمل پسماند افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. بیش از ۱۵ هزار کارگر و ۲۵۰۰ خودرو مسئول حمل زباله‌ها هستند و دیشب بارها و بارها از کوچه پس‌کوچه‌های تهران به سمت کهریزک رفتند.

روسیه آماده فروش 15 «توپولوف» به ایران
به گزارش تسنیم، وزارت صنعت وتجارت روسیه می‌گوید این کشور در حال مذاکره با شرکت کیش ایرلاین ایران درباره فروش 15 هواپیمای مسافربری توپولوف Tu-204SM است.وزارت صنعیت و تجارت روسیه در این بیانیه که پس از دیدار دنیس مانتوروف، وزیر صنعت وتجارت، و رضا نعمت‌زاده، وزیر صنایع و اقتصاد ایران، اعلام کرد: "طرف روسی آماده ارائه هواپیماهای Tu-204SM به همکاران ایرانی است. هم‌اکنون مذاکرات با شرکت هواپیمایی کیش ایران برای ارائه 10 الی 15 فروند از این نوع هواپیما ادامه دارد."این دو وزیر یک روز پس از آغاز گفتگوهای سه روزه تجاری و صنعتی بین ایران و روسیه با یکدیگر دیدار کردند.مانتوروف ریاست‌ هیأت روسی را در این رویداد که طی آن شرکت‌های روسی قابلیت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری خود را نشان می دهند، بر عهده دارد.این گفتگوها شامل چندنی وزیر ایرانی شامل وزیر دفاع، وزیر ارتباطات و همچنین وزیر کشاورزی است.

عرضه قلیان آلوده به موادمخدر
به گزارش ایرنا، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وجود ترکیبات آمفتامین و مواد مخدر در قلیان برخی سفره خانه ها تایید شده و برخی از این مراکز با ارائه قلیان آلوده به این مواد، جوانان را معتاد می کنند.علی اکبر سیاری در پاسخ به این پرسش که آیا وجود ترکیبات شیشه و آمفتامین در مراکز عرضه قلیان صحت دارد، گفت: بله کاملا صحت دارد و آزمایشهای متعدد ترکیبات قلیان عرضه شده در برخی سفره خانه ها نشان داده که در برخی از این مراکز تنباکو قلیان را به آمفتامین (مواد استفاده شده در شیشه) و انواع دیگر مواد مخدر آلوده کرده اند.

اشک‌های اخباری در روز خوبش/عکس
به گزارش ورزش 3؛ درست است تراکتورسازی مقابل استقلال متحمل شکست شد اما محمد رضا اخباری در روز بد تیمش عملکرد خوبی از خود نشان داد، او یک سیو بسیار خوب داشت و یک تک به تک را نیز گرفت تا بدین ترتیب با وجود دو گلی که خورد  باز هم نمایش خوبش در چارچوب دروازه تراکتور به چشم بیاید. مهدی رحمتی اخباری را که در پایان بازی از شدت ناراحتی اشک می ریخت  در آغوش خود گرفت و به این دروازه‌بان آینده دار فوتبال امیدواری داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *