۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82090872
T T
۰ نفر
اختصاص 1200 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه كشاورزی شهرستان چایپاره

ارومیه- ایرنا- فرماندار شهرستان چایپاره گفت: امسال بیش از یكهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه كشاورزی این شهرستان اخصاص یافته و پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی اصغری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چایپاره كه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینكه امسال این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار در دو هزار و 252 هكتار از اراضی پایاب سد آغ چای در روستاهای میرزاحسام، كامل آباد، دام داما و شیرین بلاغ و احداث زهكشی محله بیگ جوان شهر قره ضیاءالدین، بتونی كردن انهار سنتی روستاهای چومران و همچنین خروج انهار كشاورزی از داخل شهر قره ضیاالدین هزینه خواهد شد.
وی در ادامه این جلسه از سفر رئیس جمهور به همراه هیات دولت به استان آذربایجان غربی در هفته جاری خبر داد و افزود: در این راستا شهرستان چایپاره میزبان یكی از اعضای هیات دولت خواهد بود.
فرماندار شهرستان چایپاره با بیان اینكه تمام تمهیدات لازم جهت اعزام مردم این شهرستان برای استقبال از رئیس جمهور و كاروان تدبیر و امید اندیشیده شده است، گفت: مردم فهیم و آگاه و انقلابی شهرستان چایپاره برای استقبال از دولت تدبیر و امید در سفر به استان آذربایجان غربی آمادگی خود را اعلام كرده اند.
اصغری افزود: مطالبات و پروژه های ضروری شهرستان چایپاره در تمامی حوزه ها جمع آوری و براساس اولویت، دسته بندی شده و در این سفر برای برنامه ریزی و تحقق آن ها تقدیم هیات دولت خواهد شد.
شهرستان چایپاره با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 200 كیلومتری شمال ارومیه، مركز آذربایجان غربی واقع است.
7128/1905

سرخط اخبار استان‌ها